Saturday, July 24, 2010

Susu Alpha Lipid - Susu Kolostrum Lembu

HARGA BIASA ; RM 180

Harga Promosi ; RM 160

Susu Kolostrum Alpha Lipid (TM)
adalah satu produk kesihatan yang terunggul keluaran Syarikat New Image Lifeline, New Zealand. Ramai pengguna Alpha Lipid (TM) di Malaysia malahan di luar negara (seperti New Zealand, Taiwan, Indonesia, Singapura) amat berpuas hati dengan khasiat Alpha Lipid (TM).

Produk ALPHA LIPID adalah:


1. HALAL - Kolostrum Alpha Lipid (TM) telah diberi pengiktirafan daripada NZ Islamic Processed Food Management.

2. Produk ini telah diberi pengiktirafan "EXPORT WINNER" sebanyak TIGA kali - kerana permintaan yang tinggi di seluruh negara. Di Malaysia sendiri, penjualan Alpha Lipid mencecah lebih 10,000 tin SEBULAN.

3. Kualiti Kolostrum Alpha Lipid (TM) adalah yang terbaik kerana kolostrumnya adalah daripada gred tertinggi (tahap 10)yang diimport terus dari New Zealand dan tidak melalui mana-mana proses pembungkusan semula di Malaysia - kualiti kandungan zat pemakanan terjamin.

4. Kandungan zat pemakanan (karbohidrat, protein, vitamin dan mineral) yang lengkap - tidak perlu mengambil beberapa pil tambahan yang berasingan (Semua dalam Satu dan Satu untuk Semua). Selain itu, terdapat beberapa faktor-faktor tambahan (seperti immunoglobulin - antibodi semulajadi, faktor pertumbuhan, prebiotik dan probiotik) yang membantu pemulihan penyakit dari peringkat asas dan tidak hanya menghilangkan simptom penyakit yang bersifat sementara.

5. Kolostrum Alpha Lipid (TM) adalah makanan SEMULAJADI dan BUKAN UBAT.. Kolostrum Alpha Lipid (TM) telah diproses mengikut paten agar kadar penyerapan semua kandungan kolostrum ini dapat digunakan oleh badan manusia sehingga 100% - tidak dicampurkan bersama bahan-bahan kimia yang lain dan sesuai sekali diambil oleh mereka yang mengalami lactose intolerance (sistem penghadaman tidak boleh menerima susu kerana kandungan laktosa yang tinggi yang boleh menyebabkan sakit perut dan sebagainya).

6. Amat menjimatkan kerana boleh diambil oleh mereka yang mempunyai masalah kesihatan mahupun mereka yang sihat dan sesuai diambil oleh SEMUA peringkat umur dan selamat digunakan oleh wanita mengandung dan ibu yang menyusukan bayi.

No comments:

Post a Comment